Samsung T220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung T220 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S.Potze 12-12-2009
Geschreven voor: Samsung T220

Het scherm al meer dan een jaar in bezit en nog steeds zeer tevreden. Het beeld is erg mooi en is er het afgelopen jaar zeker niet slechter op geworden. met 2 ms heb je nooit last van ghosting of andere rare beelden. Verder speel ik veel games op het scherm waar de kleuren en details allemaal perfect worden weergegeven in de 1680x1050 resolutie. Ook is het design van dit scherm erg mooi (zwart met donkerrood) door onder andere de glazen rand en de aan en uit - knop waar je alleen maar met je vinger overheen hoeft te gaan.

Zeer tevreden dus met deze monitor en zeker een aanrader.

yorno 10-05-2009
Geschreven voor: Samsung T220

Ik heb een 6 gegeven op beeld kwalitijd omdat het TFT scherm niet goed in het freem zit, ik heb aan de linkerzijde een stuk van 6 millimeter iets van een zwarte balk en links is het voorbij het scherm is ook niet met instellen aan te passen het blijft een zwarte balk boven ook een zwarte stuk maar die loopt schuin val links naar rechtsoplopend naar 3a4 milllimeter,ook nog op 2 andere pc`s geprobeerd maar ook het zelfde en in de winkel hebben ze het zelfde geconstateerd , heb met Samsung contact opgenomen en ze hebben het gehaald heb het 5 dagen later weer teruggekregen heb het weer aangesloten en zie daar steeds het zelfde probleem, weer contact opgenomen en kreeg te horen dat er niets aan het scherm mankeerde dus kan er naar fluiten.
Contact opgenomen met de winkel in Almere maar ook niets, dat was dus een en al een outlet van problemen geen omruil mogelijk.
En dit voor een duur scherm van €329,00 heb een Asus VW220T er bij gekocht ook een 22 en die kan wel een TFT scherm recht in het freem krijgen en die kost maar €145,00 en een ook een goed beeld ik heb ze naast elkaar staan .
dus met andere woorden Samsung en de winkel een slechte serves word dus DAS inschakelen en afwachten maar.

Marcyesh 09-03-2009
Geschreven voor: Samsung T220

Goed scherm ziet er mooi uit. Alleen zat een dooie pixel in viel me op (bij zwart beeld) breng ik hem terug haal ik een nieuwe zit er weer een dooie pixel in pas dus op bij online winkels met de garantie. Die geven pas na 7 dooie pixels.

Emil01 07-03-2009
Geschreven voor: Samsung T220

Ik heb de Samsung Syncmaster T220 nu iets meer dan een half jaar in bezit en het is gewoonweg een super beeld.Het is aan te raden het scherm wel met een digitale kabel (DVI) aan te sluiten want het is duidelijk beter. Ik gebruik verder een gewone standaard driver voor LCD schermen en het beeld is super, ook de mogelijkheid tot het instellen van profielen is erg goed.(internet, text, custom enz.) Een klein nadeel is de wankele voet die er onder zit je hoeft maar tegende tafel te stoten of het beeld wiebelt.

loessie30 04-03-2009

Heb laatst de 22'' uitvoering (Samsung T220) gekocht,
in 1 woord geweldig!
voorheen had ik een 17' computerbeeldscherm en dit is een super verbetering. kijk namelijk vaak films en dvd's op mijn computer...
het beeldscherm heeft rechtsonderin touchscreen (bij het rode lampje) waar je hem mee aanzet. Het scherm heeft een prachtige glanzende omlijsting wat ik erg mooi vind, incl. een paars/rode streep aan de onderkant. Heb het product gewoon in de winkel gekocht.
echt een aanrader!
prachtig design en super scherp!

Roel_ 25-02-2009
Geschreven voor: Samsung T220

Prachtig scherm, maar wel pas na twee keer omruilen (dus oh wat ben ik blij dat ik hem niet voor een paar tientjes korting bij een internet-shop heb besteld!!): Het eerste exemplaar had bij uitpakken een kras op het scherm, en het tweede scherm gaf een gele waas aan de onderkant van het beeld, een te groot kleurverschil bij verschillende kijkhoeken en een pieptoon bij lagere helderheidsinstelling.
Over het derde scherm ben ik gelukkig enorm tevreden: prachtig scherp, rustig beeld en keurig kleur-echt.

Een dikke pluim voor de winkel: ze hebben de monitor tot twee keer toe zonder enig boe-of-bah direct omgeruild en waren erg vriendelijk, begripvol, behulpzaam en deskundig (zo hoort het natuurlijk ook, maar helaas zie je vaak anders...)

bert1952 05-01-2009
Geschreven voor: Samsung T220

Prachtige monitor, zeer scherp beeld, beeld staat als een huis,goede software erbij, ik werk op het werk met een vergelijkbare hp monitor, maar deze is veel beter

van daalen 22-12-2008
Geschreven voor: Samsung T220

fantastisch design het beeld is haarscherp met de bijgeleverde dvi kabel kortom een mooie monitor voor een mooi prijsje

naam68 03-11-2008
Geschreven voor: Samsung T220

Ik heb het scherm ruim twee weken in gebruik en het bevalt mij heel goed. Het is een mat scherm, wat prettig kijkt omdat er daardoor geen hinderlijke spiegelingen en reflecties in het beeld zijn. Beeld is heel scherp met mooie heldere kleuren.

Rinze18 23-10-2008
Geschreven voor: Samsung T220

heb heb hem nog niet zo lang maar het is egt een mooi beeldscherm die mooie rode rand is heel mooi zeker het kopen waard

digital boy 10-09-2008
Geschreven voor: Samsung T220

Dit scherm is in 'n UK pc magazine als middelmatig (average) getest. Ik sluit me er bij aan. De verticale kijkhoek is matig. Beweeg op en neer met je hoofd en de kleuren veranderen van intensiteit. Beetje storend effect. Als je precies recht voor 't scherm zit is ook de horizontale kijkhoek niet optimaal en zijn de schermhoeken al wat donkerder. De kleuren zouden een pietsje meer verzadigd kunnen zijn (saturated). Soms is huidskleur bij foto's wat grijzig. Dit is zeer gering en zal niet iedereen opvallen laat staan ergeren. Een ervaren Photoshopper als ik valt het wel op. Full HD video doet 't erg mooi. Toch geloof ik dat er scherpere schermen bestaan. Contrast is wel erg mooi. Het voetje is niet super stabiel en heel slecht verstelbaar. Ondanks al deze kritische punten ruil ik het scherm niet om. Er is best goed mee te werken maar scoort bij weinig beoordelingscriteria eigenlijk perfect. De vormgeving is wel erg fraai. Ik denk dat als ik wel op punten een perfect scherm zou willen ik 2 of 3 keer meer zou moeten betalen. Daarom heb ik er vrede mee. Ik vond het scherm namelijk niet overdreven duur.

Jan Optnet 14-08-2008
Geschreven voor: Samsung T220

Ik werk al 15 jaar met dual screen. Mijn vorige schermen waren Sony schermen. Gisteren werden mijn 2 nieuwe Samsung T220 schermen geleverd... gewoon FANTASTISCH!! Prachtig design! Zeer homogene lichtverdeling over het 22inch scherm. Prachtig kleurencontrast! Het scherm staat gemonteerd op een mooie stevige voet! Het scherm is bovendien eenvoudig en handig verstelbaar. Gewoon topklasse gecombineerd met formidabel uitgekiende schermtechnologie!! (2ms, 20.000:1 enz...) Prijs/kwaliteit = 10/10! Zeer, zeer tevreden!! Een echte aanrader!

centr1no 07-08-2008
Geschreven voor: Samsung T220

Prachtige monitor. Zowel het design als de beeldkwaliteit zijn helemaal top.
Die van mij staat als een huis, geen wankele voet.
Ik heb veel monitors in computerzaken vergeleken en deze sprong er uit door zijn heldere, contrastrijke en kleurechte beeld.
Heeft naast RGB ook Dvi aansluiting dus met een nieuwe pc kan ik straks ook vooruit.

The Globetrotter 02-08-2008
Geschreven voor: Samsung T220

Mooi design, goed en zeer scherp beeld. Jammer van de wankele voet, maar als hij goed staat ingesteld kom je er toch niet meer aan. De monitor is niet in hoogte verstelbaar, maar ik vind hem persoonlijk op een goede hoogte staan. Met mijn 1,85 m moet ik hem al helemaal niet hoger hebben staan! Zeer contrastrijk beeld.